Curriculum

Idiomas
Español, Inglés, Catalán, Francés, Italiano, Chino
Formación
Licenciat Medicina, Universitat Barcelona, 1975
Especialista Med. Interna, Univ. Barcalona. Ministerio Educación, 1980
Especialista en Acupuntura i Moxibustión, Univ. Medicina China de Nanking. China, 1992
Postgraduat Acupuntura i Moxibustió, Institut de Medicina Xinesa de Nanjing. Xina, 1992
Diploma Acreditacio en Acupuntura, Col·legi Oficial de Metges de Barcelona, 2004
Master en Acupuntura, Universitat Barcelona. Fund. Bosch i Gimpera, 2006

 El Dr. Albert Garcia i Janeras, es llicencià en Medicina a la Universitat de Barcelona el 1975, obté l’especialitat de Medicina Interna i comença els estudis d'acupuntura a l'Hospital del Sagrat Cor de Barcelona.

Realitza activitat hospitalària de metge adjunt de Medicina Interna fins el 1989 en que mitjançant una beca del "Ministerio de Asuntos Exteriores" i del Govern de la Rep. Pop. Xinesa, arriba a Xina on cursa els estudis oficials per l’especialització en Acupuntura per a Metges, fins el 1992 a la Universitat de Medicina Xinesa de Nanjing.

Obté el màster d’acupuntura de la Universitat de Barcelona – Fundació Bosch i Gimpera , i l'Acreditació Oficial de Metge Acupuntor del Col·legi de Metges de Barcelona el 2001.

A més de practicar l’Acupuntura i la Medicina Xinesa a BAOYANG CENTRE MÈDIC, és professor d’acupuntura als Màsters i Cursos de Postgrau de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), Universitat Autònoma de Barcelona (Facultat de Veterinària), Universitat de Lleida, Universitat de Santiago de Compostela, Asociación Científica de Médicos Acupuntores de Sevilla, Universidad de San Antonio de Oporto, Universitat Central del Caribe (EEUU).

És autor de diversos articles en revistes de Medicina i Acupuntura. Ha participat en diferents Congressos, Cursos i Simposiums tant Nacionals com Internacionals.

A més del seu treball assistencial i docent, és un actiu impulsor per el reconeixement de l’acupuntura tant entre els metges de les altres especialitats, com a la societat en general, per el que ha participat en diferents debats i fors de discussió.

Consultas (Con reserva de cita disponible)

Otras consultas

Baoyang Centre Mèdic

Balmes 121, principal 2a. (Eixample)
08008 Barcelona, Barcelona (mapa)

Tlf. en centro:
9353... ver número completo
Teléfono: 9353... ver número completo
Dl 16-21, Dm i Dj 9-21, D

Opiniones sobre Dr. Albert Garcia i Janeras

Recomendable
Puntualidad
Atención
Resumen basado en 11 opiniones Añadir opinión
Recomendable
Puntualidad
Atención
Instalaciones

"Aún es pronto para valorarlo adecuadamente, pero me ha parecido profesional, amable y con dominio en su especialidad."

  • Marta M. se visitó con Dr. Albert Garcia i Janeras en Balmes 121, principal 2a.
  • 15/05/2013
  • Reservó esta cita mediante Doctoralia
Recomendable
Puntualidad
Atención
Instalaciones

"Profesionalidad ante todo."

  • francisco a. se visitó con Dr. Albert Garcia i Janeras en Balmes 121, principal 2a.
  • 09/05/2013
  • Reservó esta cita mediante Doctoralia
Recomendable
Puntualidad
Atención
Instalaciones

"Explicaciones claras y didácticas y, me pareció, gran capacidad de empatía."

  • María Lourdes B. se visitó con Dr. Albert Garcia i Janeras en Balmes 121, principal 2a.
  • 07/05/2013
  • Reservó esta cita mediante Doctoralia
Recomendable
Puntualidad
Atención
Instalaciones

"Mi experiencia ha sido muy positiva, resolviendo mi problema casi de inmediato"

  • Paciente que se visitó con Dr. Albert Garcia i Janeras en Balmes 121, principal 2a.
  • 29/04/2013
Ver las 11 opiniones sobre Dr. Albert Garcia i Janeras